dijous, 27 d’agost del 2009

Fotos Per Un Tub II

Feia almenys un mes que no tocava aquest blog per a res, i ara, de cop i volta, m'agafa per actualitzar-lo escrivint 5 entrades per dia... Mira, sóc així...

Sento no haver-lo actualitzat abans però, ja sabeu, és agost i aquest mes he estat molt ocupada fent un munt de coses:

- Mirant les mussaranyes.
- Jugant als Sims.
- Veient Lost per cinquena vegada.
- Potoshopejant.
- Torrant-me a la platja.
- Menjant com un serdu.
- Estant apalancada al sofà fent veure que miro la tele però en realitat estic pensant quan ens diran què és el fum negre d'una p*** vegada.
- Fent fotografies xorres/rares/peculiars.
- Recordant el meu estimat Floc.
- Tararejant la nova cançó de Europe.
- Intentant endevinar quin eyeliner fa servir en Richard Alpert
- Anant a Barcelona a aconseguir cafè (no, no és cap missatge xifrat. Que no, no estic parlant de drogues, estic parlant de càpsules de cafè, les de la Nespresso. De debó!! Que sí!!!)
- Obrint-me el cap (metafòricament) pensant regals per l'aniversari de la meva mare i sacrificant-me per acompanyar-la a una sessió de banys àrabs.
- Obrint-me el cap (literalment) anant per la muntanya.
- Preguntant-me perquè mola tant en Benjamin Linus tot i ser un cabronàs, un mentider, un manipulador, un filldep***, un jabcñodwejñf i un &%$#@!.
- Fent un curs d'anglès a través de la UOC.
- Practicant el que he après en el curs d'anglès:
Jelou! Jauar llú? Aim fain, zenquiu. Llesterdei ai güent tu de cinema. Omaigot! Liv tugeder, dai alon! Seiv de chirlider, seiv de güorl! Gutbai!
- Divertint-me xamuscant cuquets que surten de bolets corcats.
- Perdent el temps vilment fent tests inútils del Facebook com ara: "¿Qué frase de la Belén Esteban eres?" o "¿Qué tipo de lagarto basilisco eres?".
- Donant-li voltes al cap per comprendre com és possible que en Josh Holloway / Sawyer estigui tan endimoniadament bo.

Total, com veieu, han estat unes setmanes d'allò més estressants i agotadores. Vaja, el més normal en ple mes d'agost.

Bé, continuem... per on anava? No me'n recordo... ¿Havia començat aquesta entrada per alguna raó en especial o era només per escriure parides que se'm van acudint sobre la marxa? És que ara no hi caic... Algun dia m'ho hauré de fer mirar...

...

Ah si! Veieu com sabia que aquesta entrada tenia una finalitat? Quin espant, a vegades penso que se m'envà l'olla...

En fi, aquestes són les fotos:






























1 comentari:

  1. el Benjamin Linus és senzillament un dels millors personatges que mai s'ha inventat en el món del cinema.
    La temporada número 7 de Lost vindrà a la gran pantalla en format pel·lícula! :O

    PD: he vist un cop a la vida com mengen els "serdus" i t'asseguro que són espantosament porcs! (valgui la redundància)
    PD1: m'hi jugaria el coll a que he passat més hores jo al sol que tu, aquest estiu. I he acabat més que socarrimat tot i usar periòdicament dos potets de crema factor 65
    PD2: l'altre dia vaig invertir mig pot d'esprai mata-"cucaratxes" per ofegar a base de bé un escarabat del tamany d'un dit índex d'ésser humà adult, 33anys aprox sense deficiències manuals. : /
    PD3: els testos del Feisbuc (visqui la fonètica literal) són d'allò més complerts i útils, sobretot si emulen la personalitat de la Madamme Esteban. (feste del grup de "a mi tb me importa un rave la vida de la Belen Esteban" o alguna cosa semblant; i lluita per la causa :P)

    i
    PD4: no hi ha PD5

    ResponElimina