dimecres, 25 de març del 2009

Herois 3x20 - Cold Snap


No sé si serà psicològic o què, però la veritat és que es nota i molt la tornada d'en Bryan Fuller.

Ja des del principi del capítol notes que alguna cosa ha canviat, i és que l'escena on en Danko s'afaita em recorda a l'entradeta de Dexter, una altra de les meves sèries preferides. Aquells moviments de càmera i el pla detall de la barba i la maquineta d'afeitar...

Segons després, l'escena d'en Doyle penjat com un pernil, igual que una de les seves titelles, m'ha posat els pèls de punta... Tot i així, s'ha de reconèixer que en Sylar s'ho ha currat. No només li ha ofert en Doyle en safata de plata sino que, a sobre, s'ha recreat muntant-li un teatret, amb targeta de felicitació i tot!

Aquesta vegada, la trama d'en Hiro i l'Ando no m'ha semblat tan avorrida com les que porten protagonitzant durant tota la tercera temporada però, tot i així aquests dos ja em cansen i molt... i és que, a sobre, ara han de tenir cura del nadó d'en Matt que, com no, també té un poder...

Últimament les escenes de Hiro eren matadores, tant que em donaven ganes de donar-li un parell d'hòsties... però en aquest capítol he de reconèixer que m'ha fet somriure unes quantes vegades... sobretot en l'escena dels peluixos, una clara picada d'ullet a E.T.

Sobre en Micah... la veritat és que no ha estat cap sorpresa, ja que hi ha molta gent que apostava que ell era en Rebel. Però tot i així m'ha agradat el seu retorn, tenia ganes de tornar a veure'l! Per cert, us heu fixat en com li ha canviat la veu?

L'escena més bonica, sens dubte, ha estat la d'en Matt i la Daphne. Jo, al principi m'estava quedant amb cara de Poker, perquè no sabia què estava passant... I mentre estava donant-li voltes al cap pensant com collons havia arribat en Matt tan ràpid a París, va i se'm posa a volar!

Però la Daphne s'ha adonat compte més ràpid que jo, i quan he vist que tot havia estat una il·lusió creada per en Matt perquè ella no patís... ufff... gairebé ploro... M'ha fet molta llàstima que morís, la veritat...

I l'escena final, IN-CRE-Ï-BLE! No m'hauria imaginat mai que la Tracy acabaria amb la seva pròpia vida d'aquesta manera, convertint l'aparcament en un Ice Bar i congelant a tot el que estigués allà dins per salvar en Micah.... buah! Se m'han posat els pèls de punta! De totes maneres, aquella picada d'ullet demostra clarament que no està morta, així que, tindrem Tracy per estona!

Per cert... En Danko és un fill de &%$#!@, però mola!

Sens dubte... dels millors capítols d'aquesta temporada!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada