dilluns, 23 de març del 2009

Més fotos!

Ui! Ara que hi penso, fa molt de temps que no penjo cap foto! De fet, des que vaig acabar el curs de fotografia, que no n'he fet gaires. Vaig decidir comprar-me una réflex perquè el meu germà no em mirés malament cada vegada que agafava la seva, i des de llavors que gairebé ni l'he tocat... i d'això ja fa 3 o 4 mesos...

Però ara que arriba el bon temps i la calor, i aprofitant que encara no hi ha gent a la platja, un dia d'aquests baixaré i fotografiaré tot el que trobi: petxines, pedretes, les onades, la silueta de la ciutat de Barcelona, el sol, l'horitzó, la compresa flotant a l'aigua... sí, perquè totes les platges tenen una compresa flotant... que tu vas nedant tan tranquil i de sobte hi ha una cosa que et frega el braç dret. És una bossa del Carrefour? Noooooo!

Total... que, fins que no arribi l'esperat dia, us deixo amb una altra tanda de fotos de les que tinc al meu compte de Flickr. Les 4 primeres les vaig fer fa poc. La idea no és meva, l'he tret d'Internet. He vist moltes fotos d'aquest estil, i com que m'agrada, he decidit fer la meva pròpia versió.

Ah, per cert... el senyor pelut que surt a la penúltima foto és el meu estimat Floquet :)

















1 comentari:

  1. Me encantan las fotos del filtro!! Son muy buenas!! Te gusta la fotografia no?? Yo tambien hago mis pinitos jejeje Mil gracias por tu comentario en Heroicos!! Un abracete!!

    ResponElimina