diumenge, 8 de març del 2009

I <3 Wacom

Ja la tinc!! És tan bufona!!


Feia temps que volia una tableta gràfica, així que, ahir, aprofitant que vam anar al Centre Comercial de Montigalà, me la vaig comprar. Els meus pares havíen de mirar no se què al Leroy Merlin, i com que el PC City està al costat, m'hi vaig apropar.

Després de passejar-me per tota la botiga unes 3 vegades buscant les tabletes com una idiota, resulta que estaven a la secció de perifèrics, amb els teclats i els ratolins.

Hi havien dos models diferents. De fet, n'hi havien tres, però el que valia 200 € vaig fer com si no existís. Total, que estava entre la Bamboo One, de 50 €, i la Bamboo Fun Small, de 100 €. Totes dues tenen més o menys les mateixes prestacions, tret que aquesta última és una mica més gran i a la part superior de la tableta hi ha 5 botons personalitzables, a més de venir amb el software Photoshop Elements, paper de ceba per poder calcar i un parell de recanvis pel pen.

Però de totes maneres volia preguntar a un dels dependents de per allà, a veure quina em recomanava i l'únic que em va saber dir és:
Bueno.... la Bamboo Fun té més prestacions... I també té... com es diu allò? .... ai, ara no em surt... que quan fas una línia.... a veure com t'ho dic, això, ara... Que fa les línies més definides...
O alguna cosa així... de fet, vaig parar de prestar-li atenció quan portava 10 minuts esperant a que li sortís alguna cosa coherent...

Total, que aquell pàjaru estava més perdut que jo, així que em vaig quedar la que tenia pensada comprar des del principi, la Bamboo One, que és petitona, mona, senzilla i per principians és la millor.

I per acabar, només em queda dir una cosa:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada