dimarts, 24 de febrer del 2009

La Boja de Singapur

Ja està, decidit. Ja no hi dono més voltes.

Portava uns quants dies pensant en el nom del blog i avui se m'ha encés la bombeta. Al principi, el vaig titular amb l'original nom de El Blog de l'Eowyn, com que se suposava que no l'havia de continuar, no m'hi vaig matar gaire...

Però com que últimament m'està començant a molar, això de tenir un blog i escriure les meves parides, doncs vaig pensar que me l'havia de canviar.

Així que, pensant, pensant, m'ha vingut al cap un sobrenom que em va posar la meva mare l'altre dia. I sí, em va anomenar La Boja de Singapur. No sé per què em diu aquestes coses, jo sempre he sigut amable amb ella... Total, que com que em va fer gràcia, he decidit utilitzar-lo com a títol d'aquest blog.

A més, també m'he canviat el header per aquest altre:


El dissabte passat vaig haver d'anar a Barcelona a fer uns quants encàrrecs... bé, de fet només havia d'anar a la Nespresso a comprar les ditxoses càpsules, però ja que estava allà vaig aprofitar per passejar-me per la FNAC i pel Corte Inglés... I no em vaig comprar res!!! Bé, sí.... vaig passar per davant el Dunkin' Donuts Coffee i no vaig poder-me resistir a comprar una capsa de 6 :-)____


Total, que com que no estic acostumada a caminar tant, vaig arribar a casa amb els peus fets pols i caminant com un ànec marejat. Suposo que el meu germà ho va notar i em va dir:
On vas caminant d'aquesta manera? Sembles un putu cranc!
També podia haver triat algun dels altres mots carinyosos que em posen a casa, i titular el blog com La Pestuza de Singapur o El Blog d'una Zarrapastrosa, però mira...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada