dijous, 26 de febrer del 2009

Bombó

Aquesta web me l'he currat més. És clar que també vaig tenir més temps per preparar-la i dissenyar-la. Però em sembla que vaig estar més temps per recopilar tota la informació i fotografies que necessitava que no pas amb el tema de codificació.

Doncs bé, aquesta vegada vaig voler fer la web d'una pastisseria. La pastisseria Bombó (sí, ja sé que la originalitat no és el meu punt fort). Ja que m'havia de passar un mes davant la pantalla, vaig triar un tema que, com a mínim, m'alegrés la vista. Sí, una altra persona potser hauria triat fer-la d'una escola de surfistes o del cos de bombers de Mataró, però mira... On hi hagi un bon coulant, que s'aparti el Brid Patt!

Sí, sí, Brid Patt.. és que a casa tenim la mania d'intercanviar les síl·labes dels noms de la gent... Recordeu el post de La Invasió dels Calamars Farcits? Poseso :)

Bé, potser no és gran cosa comparada amb altres webs que corren per Internet, però a la gent a qui li he ensenyat li ha agradat força. I a mi també m'agrada com ha quedat, què coi :P.

El disseny de pàgines web és un tema que sempre m'ha agradat, i ara que m'hi he posat de debó no ho penso deixar aquí. A més, m'ho passo molt bé, trobo que és entretingut i divertit perquè pots combinar tant la creativitat com el tema de programació... Almenys que em serveixin d'alguna cosa els dos punyeterus anys que m'he passat estudiant el Cicle Formatiu de DAI...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada