divendres, 27 de febrer del 2009

Frikismes Varis: The Lord Of The Rings (I)

Com haureu pogut comprovar pel meu nick, sóc una fan d'El Senyor dels Anells. De fet, des que tinc Internet, Eowyn és l'únic nom que faig servir pels comptes de correu i com a nom d'usuari.

Ja he perdut el compte de les vegades que he vist la trilogia sencera. I el llibre... ai, el llibre... doncs l'hauré començat unes 7 o 8 vegades... però només començar-lo. És que no sé què em passa que sempre l'acabo deixant. Ni tan sols he pogut acabar un volum! Sí, ja ho sé, és per tallar-me a trossets i llançar-me als orcs!

El que passa és que el llibre que tenim a casa conté els 3 volums, i és un totxo. I a sobre pesa una burrada! D'acord, potser no pesa tant... però gairebé sempre llegeixo de nit, i quan estàs mig sobat, el que vols és relaxar-te, no fer peses! Total... sigui pel que sigui, mai he aconseguit llegir-lo sencer.

Doncs bé, quan t'agrada molt una cosa, t'adones del friki que portes dins, i acabes fent coses... frikis... com aquestes:










Però no tot és obra meva, no... La meva mare (sí, la mateixa que em diu La Boja de Singapur) em va ajudar amb algunes de les frases i eslògans...

Bé, i aquí acaba aquest primer post de la secció Frikismes. Un altre dia penjaré la segona part d'El Senyor dels Anells i, més endavant, tot el que tingui... perquè n'hi ha molt més, oh, i tant!

1 comentari:

  1. Hola Ana, un título interesante...y por qué de Singapur...?

    ResponElimina