dijous, 26 de febrer del 2009

Arf arf!!



Aprofitaré ara que no estic fotent ni l'ou a classe tinc el dia inspirat per anar actualitzant això.

I començaré per penjar una dels projectes que he fet durant aquest curs. Es tractava de dissenyar i codificar una pàgina web per a una empresa fictícia, utilitzant els llenguatges HTML i CSS.

Jo vaig escollir fer la web d'una botiga per a gossos. Sempre m'han agradat, els animals de companyia, sobretot els gossos, per això vaig pensar que seria una bona idea. A més, d'alguna manera, també és un petit homenatge al Floc, el meu gosset.

Bé, el nom de la botiga en qüestió és Dogz (i qualsevol semblança amb cert videojoc és pura coincidència). Ara per ara, encara no està del tot acabada, però ho aniré fent poc a poc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada