dimarts, 15 de febrer del 2011

I'm back!

Doncs això, que ja torno a ser aquí. M'heu trobat a faltar? Jo tampoc.

Feia ben bé 4 mesos que no actualitzava el blog. De fet, l'última entrada que vaig escriure va ser el 6 d'octubre, més o menys quan vaig començar a anar al gimnàs. Sí, al gimnàs, heu sentit bé. Però d'aquest fenòmen paranormal en parlaré més tard.


Ara tirem més enrera, cap al mes de juliol de l'any passat. O sigui que ja podeu començar a tremolar, perquè penso escriure tot el que he fet des de llavors. Però encara sou a temps de fugir. Si no voleu perdre el temps miserablement escoltant les estupideses d'una tia que no interessen a ningú, apagueu l'ordinador i escapeu d'aquesta tortura. És clar que per aquesta regla de tres, també s'hauria d'apagar la tele cada vegada que surt la Belén Esteban a Sálvame i, ja veus, cada p*** divendres té rècord d'audiència.

Per altra banda, si teniu unes quantes hores lliures i no sabeu com malgastar-les, continueu llegint. O poseu Telecinco, total, què més dóna? Jo continuaré sent pobra i els tertulians dels programes de xafarderies que es creuen periodistes cada vegada estaran més i més forrats.

Uhhh... ehhh... quina manera de fer propaganda del meu blog, eh?? xD Però mira, si no despotrico d'alguna cosa no sóc jo... A més, ara feia molt que no escrivia, d'alguna cosa m'havia de queixar, no? ¿I què millor que acarnissar-se amb aquesta gentussa que l'únic que fan és dir collonades, jalar com porcs durant el programa i putejar-se els uns als altres tirant-se menjar per sobre? Valeeeeee, ja paro!!!


* Es pren un trankimazin *


Com que començo a estar inspirada i pressento que aquesta entrada serà la hòstia de llarga, he decidit dividir-la en diverses parts, de manera que no es farà tan cansina, ni per vosaltres ni per mi (que, encara que no ho sembli, tinc una vida més enllà d'aquest estúpid blog, afbhñawsfhbwawa).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada