dimecres, 21 de gener del 2009

La Invasió dels Calamars Farcits

Buscant entre els arxius del meu ordinador, he trobat una carpeta amb tots els treballs i exercicis que vaig fer en un curs de Photoshop, a on hi havia això:

Això no és més que un exercici que ens va proposar un dia el profe del curs. Havíem de dissenyar i maquetar la portada d'un llibre (real o imaginari) amb Photoshop.

Em va semblar més divertit fer-lo inventat i, aprofitant l'acolloniment que li fan al meu germà els calamars farcits, vaig decidir que el "meu llibre" tractaria sobre això.

Com podreu comprovar, és més de conya que de terror, però d'això es tracta :-)

2 comentaris:

  1. Déu meu! He vist el títol del bloc i m'he dit "aquest no te'l pots perdre per res!" xD digues-li al teu germà que ja en som dos que patim pels calamars farcits!

    ResponElimina
  2. Jajaja! Ostres, veig que aquesta fòbia no és tan inusual com em pensava... Bah!! No sabeu el que us perdeu! ;)

    ResponElimina